Svenska Teatern sai julkisivun ilmeeseen näyttävyyttä ulkonäyttöjen avulla, jotka keräävät osakseen katseita sekä tuovat teatterin paremmin esille.
Svenska Teatern hankki ulkokäyttöön kaksi lippa mainosnäyttöä sekä kaksi suurempaa mainosnäyttöä. Digitaalinen näyttö näkyy ympäri vuorokauden eli myös pimeällä, johon perinteiset kyltit eivät taivu.
Teatterin edustalla mainosnäytöt herättävät huomiota ja ne tavoittavat suuren määrän ihmisiä, kuten turistit ja muut potentiaaliset teatterikävijät. Näytöt värittävät kaupunkiympäristöä ja lisäävät tietoisuutta tulevista sekä sillä hetkellä pyörivistä näytöksistä. LED-näytön sisältöä voi muuttaa nopeasti verkon yli ja se ei varmasti jää katseilta huomaamatta.
Paikka | Helsinki
Vuosi | 2021
Tekniikka | Pikselitiheys P4,8
Koko | 2 x 12,5m²
Vuosi | 2022
Tekniikka | Pikselitiheys P3,9
Koko | 2 x 3,5m²